پندار نيك
راه زندگي راه راستي است

خوب ، اين كار تمام شد ، من بايد يك روز عاشق شدم ... عاشق او شدم ، يك زن آلماني ، شهري در برلين.

در زمان نگارش بيش از 6 سال در برلين زندگي كرده ام. در كرزبرگ به طور دقيق تر ، فرهنگي ترين و جايگزين ترين منطقه شهر. اما كه در سالهاي اخير به قطعيت نهايي تبديل شده است.

من قصد دارم به زودي چند خط در اين زمينه پخش كنم ، در ضمن ، با ديدن اينكه بسياري از شما از من سؤال كرده اند ، من مكانهايي را براي بيرون رفتن در برلين با شما به اشتراك خواهم گذاشت.

من اين مقاله را به محض ورود به برلين شروع كردم ، سپس با صرف ملاقات با برلين هاي واقعي ، فهميدم كه مكانهايي كه "مسافران مسافر" به آنجا مي روند ، با مكانهايي كه برلين ها مي روند كاملاً متفاوت است!

بنابراين من قصد دارم به زودي مقاله جديدي را ايجاد كنم ، كه مكان هاي جايگزين واقعي را برجسته مي كند.
در ضمن ، اگر از شهر عبور كنيد ، من ليستي از بهترين كافه ها و كلوپ ها را براي بيرون رفتن در برلين در اينجا براي شما قرار مي دهم.

من به شما اطمينان مي دهم ، همه اين مكان ها را آزمايش كردم و همه آنها عالي هستند!

اطلاعات: من يك راهنماي كامل براي شهر برلين منتشر كرده ام: در 3 روز به برلين سفر كنيد. در آنجا مي توانيد اطلاعات زيادي را براي بازديد از شهر پيدا كنيد (مكانهاي فرهنگي ، مكانهاي جايگزين ، پاركها و غيره).
خلاصه
شب برلين يا پايتخت اروپا
جو در برلين بسيار آرام است و مي توانيد تركيبي شيرين از مردم و ژانرها را مشاهده كنيد.

از عصر جمعه ، خيابان ها و ايستگاه هاي مترو (كه بيشتر به عنوان S-Bahn شناخته مي شود) پر از فاش كننده هاي همه مليت هايي است كه البته به سمت آنها مي روند و به گوشه هاي مورد علاقه خود مي روند.

اين امر عادي فقط تا حدودي واقعيت را منعكس مي كند زيرا مهماني به ندرت هنگام رسيدن روز متوقف مي شود.
اگر اين جاه طلبي است ، مي توانيد به راحتي و بدون وقفه از پنجشنبه عصر تا دوشنبه صبح بيابيد. از طرف ديگر ، بيشتر غروبها كمي ديرتر از پاريس آغاز مي شود ، قصد نداريد خيلي زود برسيد (نيمه شب حداقل چيزي است كه مي گويم).

در عين حال اگر بعد از ساعت 2 صبح رسيديد ، قبل از ورود به برخي از باشگاه ها حداقل 1 ساعت در صف صف باشيد!

ميله هايي براي بيرون رفتن در برلين
يام
بروزرساني: اين مكان در زمستان بسته است
نوار ياام براي بيرون رفتن در برلين اين يك نوار ساحلي غير معمول است كه در نزديكي رودخانه سمت شرق واقع شده است.

براي توصيف آن ، مي گويم اين مانند يك واحه كارائيب در شهر برلين است. اين مكان با يك فضاي رگي ، با مشهورترين ديوار نقاشي جهان احاطه شده است ، منظورم از آن گالري East-Side است!

اين مكان براي بعدازظهرها ، ظهرهاي بعد از ظهر و غروبهاي اوليه ايده آل است.
آدرس: Stralauer Platz 35

MADAME CLAUDE
من در مترو هستم و به يك زن برلين نزديك مي شوم و مي پرسم كه امكان بيرون رفتن در برلين وجود دارد. خيلي سريع مكالمه ادامه مي يابد و بعد از چند دقيقه ، او پيشنهاد مي كند تا با او به اين نوار كاملاً غيرمعمول ، مادام كلود بيايد. بايد!

هنگامي كه آنجا هستيد فوراً متوجه خواهيد شد كه همه چيز وارونه است! جداول ، ميزها ، صندلي ها ، تقريباً همه چيز به سقف چسبيده است! اما خيلي بيشتر از اين ، اين نوار موسيقي عالي مي نوازد و فضاي بسيار خوبي دارد.
ايده آل براي اواخر بعد از ظهر و اوايل عصر.
مادام كلود بار در برلين
آدرس: خيابان لوبنر. 19

CLUB DER VISIONAER (يا باشگاه ديداري)
همچنين در طرف رودخانه شرقي در برلين ، اين نوار براي يكشنبه ها بعد از ظهرهاي تابستان مشهور است ، جايي كه مردم تا ساعت هاي صبح صبح در آن مي مانند.

با اين حال ، در زمستان با يك برنامه بسيار جالب نمايش ، خواندن شعر ، كنسرت و نمايشگاه - يك مكان بسيار فرهنگي است - يك ضرورت!
Visionaries Club
آدرس: Am Flutgraben 1

آشغال سفيد
اين يكي از آن مكان هاست كه ، هر كجا كه در برلين هستيد ، مي توانيد با افراد مختلفي ديدار كنيد!
ارائه غذاي خوب (همبرگرها عالي هستند) و داشتن يك برنامه موسيقي واقعا خوب ، زباله سفيد احتمالاً با هر قيمتي مكاني براي بازديد در برلين است.
آدرس: Schönhauser Allee 6/7

MONARCH
مي خواهم بگويم "نوار شايسته".
شما بايد از پله هاي باريكي صعود كنيد كه لكه هاي ادرار را پشت سر مي گذارد ، (بعضي اوقات) جلوي يك يا دو معتاد خواب آور عبور مي كند. اما منظره نفس گير آسمان و كوكتل ها ارزش آن را دارند.
يكي از ميله هايي كه در احياي ناحيه Kottbusser Tor كمك مي كند.
آدرس: Skalitzer Strasse 134 ، طبقه اول

لوزيا
لوزيا مكاني واقعاً خنك است ، افرادي كه به آنجا مي روند بسيار خنك هم هستند و دكوراسيون كاملاً خاص است: مبلمان از دهه 50 و 60 داخلي را تزئين مي كند. صاحبان طرفداران صنعت خياباني بنكسي هستند و اين نشان مي دهد!
غذاي خوب و موسيقي بسيار عالي: پاپ روح ، جاز و جايگزين.
عصر شنبه شب يك دي جي وجود دارد كه حداقل تكنوازي را بازي مي كند.
آدرس: Oranienstrasse 34

من به روزرساني اين ليست از ميله ها ادامه خواهم داد!

باشگاه هايي كه در برلين مي روند
اميدوارم كه شما طرفدار تكنو باشيد ، زيرا در برلين تقريباً وجود دارد!
ورود باشگاه ها از 10/15 يورو تجاوز نمي كند و قيمت هاي مصرف متغير است ، اما هرگز در سطح پاريس نيست.
لطفاً توجه داشته باشيد: بعضي اوقات مي توانيد سپرده اي را روي عينك خود جمع كنيد.

يادداشت ها: در برلين اغلب به شما گفته مي شود كه هيچ كد در اينجا وجود ندارد. اشتباه است ، بسياري وجود دارد اما آنها متفاوت هستند. به عنوان مثال ، از لباس پوشيدن در كلاس خودداري كنيد ، بياييد و استراحت كنيد. آهسته دويدن پيراهن راحت تر از موكازين و پيراهن است. همچنين توجه داشته باشيد كه اگر تنها باشيد از يك گروه (چه مردها و چه دختران) بيشتر احتمال دارد وارد يك باشگاه شويد! من همچنين متوجه شدم كه فنرها ضد نژادپرستي را تمرين مي كردند. به اين معني كه اگر به نظر عجيب و غريب به نظر برسيد ، احتمال بازگشت بيشتر است. من فقط مي گويم آنچه بعد از 7 سال در اينجا متوجه شدم.

برغين
خوب من مجبور شدم از مشهورترين باشگاه جهان شروع كنم.
براي ورود به اين باشگاه به صبر و شكيبايي نياز داريد ، صف مي تواند 2 تا 3 ساعت به راحتي طول بكشد! مخصوصاً عصر جمعه. علاوه بر اين ، شما 50/50 شانس عدم پذيرش ورود ، بدون هيچ بهانه اي داريد. اين باشگاه به همين دليل شناخته شده است.

اما من به شما اطمينان مي دهم ، يك بار در داخل ، واقعاً ارزشش را دارد! اگر مي خواهيد يك مرور كلي داشته باشيد ، توصيه مي كنم اين مقاله را بخوانيد: برغين ، دعوت به سفر.
برغين عمدتاً از دو اتاق تشكيل شده است (آنها براي يك رويداد خاص يك سوم و گاه يك چهارم را باز مي كنند).
اتاق اول لو برغين است. بسيار تاريك ، گرم است و شما به معناي واقعي كلمه احساس مي كنيد موسيقي تكنو در لرزش در بدن شما (بدون اينكه گوش هاي گوش خود را لرزاند) لرزان است. موسيقي آنجا نيز تاريك است. اين اتاق از روز شنبه باز است
اتاق دوم Panorama-Bar ، كمي شادتر و همچنين كوچكتر است. اتاق از عصر جمعه باز است.

اگر به عقب برگرديد ، صبح روز يكشنبه دوباره شانس خود را امتحان كنيد ، پس از آن ، شانس بيشتري براي ورود به آن خواهيد داشت.
آدرس: Am Wriezener Bahnhof 1، Friedrichshain

آب
فيزيولوژيست هاي ورودي شروع به همان اندازه بيرقين مي كنند ، اما براي تراس كنار آب ، ارزش امتحان كردن دارد. رقص در مقابل طلوع آفتاب افسانه است.
آدرس: Falckensteinstrasse 49 ، Kreuzberg

هفته
خوب ، هنوز تعداد بيگانگان زيادي در اين باشگاه وجود دارند ، اما هنوز هم يك ضرورت وجود دارد: در طبقه هاي 12 و 15 و در پشت بام ساختمان در الكساندر پلاتز ... برج تلويزيون تقريبا در سطح چشم جادو!
آدرس: الكساندر پلاتز 7

دروازه طلايي
كلوپ عالي ، اما تا 4 صبح به آنجا نرويد. ايده آل براي afters
آدرس: Dircksenstrasse 77

KATER BLAU (FORMERLY KATER HOLZIG يا BAR 25)
كاتر هولزيگ اولين باشگاهي است كه من در برلين ساختم و براي من بهترين شهر است! اين دو ساختمان متروكه بزرگ است كه قدمت آنها قبل از سقوط ديوار است كه به يك باشگاه تبديل شده اند. نقاشي هاي ديواري در همه جا به ما يادآوري مي كنند كه اين مكان سالهاست كه چمباتمه زده است.

در بيرون مي توانيد از Spree ، رودخانه اي كه از طريق برلين جاري مي شود ، لذت ببريد. علاوه بر اين ، اينجا بود كه من پريدم ، برهنه مانند كرم ، پس از شرط بندي با برلين ها در اين باشگاه ملاقات كرد ... آها اين جوانان!
كلوپ كاتر هولزيگ برلين

در طول روز مي توانيد از غروب خورشيد و برخي از كنسرت ها لذت ببريد. اين موارد در هيچ جا و حتي در سايت رسمي ارجاع نشده است. اين روح برلين است ، وقايع به صورت كلمه از دهان پخش مي شوند.
آدرس Kater Blau: Holzmarktstr. 25

SISYPHOS
اين دومين باشگاه مورد علاقه من است ، جو فوق العاده است و به نظر مي رسد مانند كاتر بلوو.
4 طبقه رقص مختلف وجود دارد كه دو مورد از آنها در خارج است.
با اين حال اين باشگاه فقط بين مارس و اكتبر باز است ، اما بقيه سال تعطيل است.
مراقب باشيد ، اكثراً هر هفته ديگر باز است ، قبل از رفتن به وب سايت رسمي مراجعه كنيد.

برنامه خوب اگر مي خواهيد مانند يك برلين از اين باشگاه لذت ببريد و روز شنبه حدود ساعت 6 بعد از ظهر به آنجا برويد ، از خط انتظار بيش از دو ساعت جلوگيري مي كنيد كه شروع به ساخت حدود نيمه شب مي كند. يا صبحها حدود ساعت 8 صبح بعد از خواب خوب به آنجا برويد.
اگر گرسنه هستيد ، فست فودهاي كوچكي براي پر كردن شكم وجود دارد كه ساندويچ ، پيتزا ، سوپ و ساير غذاهاي كوچك را سرو مي كنيد.

آدرس: Hauptstraße 15

TREASURE
شما مي دانيد فيلم Enter The Void ساخته گاسپارد نو را مي شناسيد؟
خوب احساس كردم وقتي در اين باشگاه بودم اين شاهكار سينمايي را زندگي مي كردم.

در نزديكي كاتر هولزيگ ، اين مكان همچنين يك ساختمان متروكه است. شما بايد از راهروهاي طولاني عبور كنيد كه در آن قادر نخواهيد بود بيش از يك متر را جلوي خود ببينيد. ،

دود ، مردم در گوشه و كنار تاريك. جو نزديك به لعاب است ، اما من مي خواهم بگويم "به معناي خوب كلمه"! من واقعاً اين مكان را دوست داشتم.
آدرس: Köpenicker Straße 70

KITKATCLUB
با تشكر از دوستان برلين ، من توانستم وارد اين باشگاه با اعتبار بسيار ويژه شوم و واقعاً بسيار خاص است. من ترجيح نمي دهم در مورد آن صحبت كنم. اما اگر تصميم به رفتن داريد ، 2 دقيقه پياده روي از Tresor و Kater Holzig است.
آدرس: Köpenicker Straße 76

در اينجا ، من به تازگي در اينجا كلوپ ها و كافه هايي را براي مسافرت در برلين ذكر كرده ام ، اين مكان ها نزديك به Kreuzberg و Freiderich حسين هستند كه گزينه هاي جايگزين در شهر هستند!

همانطور كه قبلاً گفته شد ، با گذراندن وقت در برلين ، اين ليست را به روز خواهم كرد.

در ضمن ، اگر مكان هاي بسيار خوبي براي پيشنهاد براي بيرون رفتن در برلين داريد ، از اشتراك آنها در نظرات شك نكنيد ، من خوشحال مي شوم كه از آنها ديدن كرده و آنها را به اين ليست اضافه كنيد!

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۳۶:۲۰ ] [ كوروش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی